Thursday, May 12, 2011

Sereντιπγιαντιπ



Καταγραφη figment, νουμερο δεκαπεντε, τιτλος: SerenντιπγιαντιπΠαραξενες συμπτωσεις λιγο πριν την αλλαγη της μερας].


"Πρωτα απ' ολα θελω να ξερεις οτι την αγαπησα οσο κανεναν αλλο στη ζωη μου. Και δε λεω μεγαλα λογια. Την αγαπησα ολοκληρη και καταλαθως. Ουτε που καταλαβα πώς εγινε. Και οσο κι αν εχω προσπαθησει δεν μπορω ουτε να θυμηθω. Απλα μια μερα, ξυπνησα και καταλαβα πως την αγαπω. Της το ειπα πολλες φορες, στα αστεια και στα σοβαρα. Προσπαθησα να της το δειξω και με ολους τους τροπους που ηξερα. Νομιζω πως με πιστεψε και πως χαρηκε που καποιος την αγαπησε οσο εγω.
Το πώς εληξε η ιστορια μας δε θα το μαθεις, γιατι δε σε αφορα. Το οτι κρατας αυτο το γραμμα στα χερια σου, αποδεικνυει οτι παντα υπαρχει χρονος για το οτιδηποτε. Χρονος που συνηθιζουμε να τον ξοδευουμε και γι' αυτο οταν τον χρειαζομαστε αυτος δεν ειναι πια εκει.
Εγω αγαπησα πολυ και το διεκδικησα. Και δεν αφησα το χρονο να παει χαμενος. Κι ηθελα να παιξω λιγο με τη ζωη και με τις ιστοριες που καμια φορα σκαρωνει.
Δεν ξερω ποιος/ποια εισαι. Ουτε αν αγαπας ουτε αν ξοδευεις το χρονο σου.
Χαρηκα ομως που εστω κι ετσι σε γνωρισα.

Μαριος.
Τριτη 7 Ιουνιου 2005.
Εξαρχεια."

Αυτο το χαρτι, το βρηκα πριν 40 περιπου λεπτα, κιτρινισμενο, φθαρμενο και πεταμενο στη γωνια Ιουστινιανου και Αυτοκρατορων Αγγελων, γυρνωντας απο το ψιλικατζιδικο. Το αντεγραψα αυτολεξει. Δεν εχω τιποτα να σχολιασω ουτε να συμπληρωσω. Μονο αυτο: για κανεναν λογο δεν πιστευω σε κωλομελογλυφατα παιχνιδια της τυχης, τυπου "Serendipity". Απλως μου εκανε εντυπωση το γεγονος οτι βρεθηκε στα δικα μου χερια αυτο το χαρτι/γραμμα/σημειωμα [μετα απο σχεδον 6 χρονια τουρισμου στα εξωτικα Εξαρχεια]. Θα επρεπε ή να εχει λιωσει απο τις βροχες και τις ζεστες ή να εχει βρεθει αργα ή γρηγορα σε καποιο καδο κι απο εκει στα Λιοσια.
Δε γνωριζω αν και ποτε η ζωη επιλεγει να μας πει κατι. Κι ουτε σκοπευω να τη "δω" Kate Beckinsale. Κι αυτο γιατι, αν επιτρεψω να μου συμβει κατι τετοιο, με την κατασταση που επικρατει στη ζωη μου αυτη την περιοδο, στην καλυτερη των περιπτωσεων:
α)το μοναδικο κοινο μας με την Kate θα ειναι "Ο ερωτας στα χρονια της χολερας" και
β)η ταινια δε θα λεγεται "Serendipity", αλλα "Σερεντιπγιαντιπ".

Αυτα.
Καληνυχτα και καλη τυχη.


No comments: