Monday, May 02, 2011

[Σκληρα, τρυφερα, ανθρωπινα]



[Το επινοημα μου ειμαι εγω. Εγω δεν ειμαι κανενος, μονο παιδι δικο μου.]


Θα 'θελα να 'μαι η γυναικα της ζωης σου απο τη μερα που οι γονεις μου πρωτοσκεφτηκαν οτι θελουν παιδι μεχρι και τη μερα, πολυ μετα το θανατο μου, που για τελευταια φορα θα μνημονευσει καποιος το ονομα μου.
Ψεματα: θα 'θελα να 'μαι η γυναικα της ζωης σου απο τη στιγμη της Μεγαλης Εκρηξης εως και το τελος αυτου του συμπαντος.

Θα 'θελα να 'μαι ολα τα ουρλιαχτα που εχουν πνιγει μεσα σ' αυτη την πολη, να παρω φορα και να σαρωσω τα παντα, να μεινουμε μονο οι δυο μας ορθιοι.
Ψεματα: θα 'θελα να  'μαι καθε σιωπη που διακωμωδησα επειδη ντραπηκα που σε κοιτουσα βαθια στα ματια.Να μεινω ασαλευτη κι αργα και με ροη να σκισω τον κερατοειδη χιτωνα των ματιων σου, να κυλησω μεσα τους και να μετατραπω σε εναν παρατεταμενο σιωπηλο οργασμο.

Θα 'θελα να 'μαι βγαλμενη από τα Φτηνα Τσιγαρα του Χαραλαμπιδη κι εναν πολυκαιρισμενο και βρεμμενο Αυγουστο να σου δωσω ραντεβου εκει που δε θα συναντηθουμε κι ετσι να σε ξαναγνωρισω.
Ψεματα: θα 'θελα να 'μαι το Υπερωκεανιο του Εμπειρικου, με σαρκα και οστα, θεορατη κι επιβλητικη να πεσω με παταγο απο τον ουρανο στην πλατεια Συνταγματος, χιλιαδες περιστερια να σκορπιστουν ολογυρα, κανεις να μη με παρατηρησει εκτος απο σενα, να επιβιβαστεις πανω μου απο καθαρη περιεργια και τοτε να αρχισω να ξανασηκωνομαι στον ουρανο, να πεταω με σενα πανω μου, με τη βοηθεια ολων αυτων των χιλιαδων περιστεριων που τρομαξα προ ολιγου. 

Ψεματα. Λατρευω να λεω ψεματα. Γιατι η αληθεια ειναι οτι θα τα αφηνα ολα ως εχουν.
Θα με αφηνα οπως ειμαι, ημιτελη.
Σα μια ληξιπροθεσμη ελπιδα πως ολα θα αλλαξουν.
Θα με αφηνα κρυμμενη μεσα σε μουσικες, να τρεχω μεσα σε ταινιες, να χαζευω απ' το μπαλκονι μου τις νερατζιες της Ιουστινιανου με τον ηλιο κόντρα, να δακρυζω σε πλανο αμορσα οταν δε βλεπεις και να χαμογελαω απο ευτυχια γιατι ξερω οτι αυτος που εχει ταλεντο στο να φευγει, ειναι ο ιδιος ανθρωπος με αυτον που αντεχει να επιστρεφει.

Δεν ειναι που καλοκαιριαζει. Ειναι που φευγει η ανοιξη. Δεν ειναι που χανω τον υπνο μου. Ειναι που ονειρευομαι με τα ματια ανοιχτα.

Rewind και Repeat.

No comments: