Friday, July 01, 2011

[Nihil sub sole novum.Νihil sine magno labore]

ryanmcginley

Καταγραφη figment, νουμερο δεκαεξι, τιτλος:
Nihil sub sole novum.Νihil sine magno labore [ή αλλιως Ουδεν κρυπτον απο τον ηλιο -ας κρυφτουμε στη γυμνια μας]



                 ο ουρανος πανω απο τα κεφαλια μας

Οταν με γνωρισε ημουν βουτηγμενη σε μια μυστηριακη αχλη. Αυτη την καλοκαιρινη αχλη βακχικου εγωκεντρισμου που σε χαρακτηριζει οταν εχεις προσφατα χωρισει κι επιδιδεσαι σε σεξουαλικες δραστηριοτητες αναζητησης του χαμενου χρονου. Ειχα στην ενεργεια μου αυτο τον ανεπιτηδευτο ναρκισσισμο του ανθρωπου, ο οποιος ξερει οτι γινεται συμπαθης σε ολους, που ξερει οτι τον κανει επικινδυνα γοητευτικο η αφηρημαδα του και η σιωπη του -χαρακτηριστικα που στην πραγματικοτητα οφειλονται στην παντελη ελλειψη επικοινωνιας με τον εαυτο του.

ryanmcginley

Κατα πασα πιθανοτητα με διαλεξε προτου καν εγω αντιληφθω οτι υπαρχει.Απ'την αλλη ακρη μιας φωτιας, με χαζευε με βλεμμα σχιστο και μισοκλειστο, λες και επεκρινε το αλαζονικο και ημιμεθυσμενο νευρικο γελιο που με ειχε πιασει. Στην πραγματικοτητα τωρα ξερω πως μονο αυτο δεν εκανε -αντιθετα, με ζυγιζε, με μετρουσε εκατοστο προς εκατοστο για να βεβαιωθει αν αξιζω τον κοπο να ασχοληθει μαζι μου και ταυτοχρονα φροντιζε να φυτεψει -με χειρουργικες κινησεις- μεσα μου την επιθυμια μου να με γοητευσει.
Ασφαλως και το πετυχε. Δε χρειαστηκαν παραπανω απο 24 ωρες, ελαχιστα βλεματα, πολλη ραθυμη συμπεριφορα και μια διακριτικη διαφωνουσα τοποθετηση φιλοσοφικου περιεχομενου για να τραβηξει την προσοχη μου.

ryanmcginley

Νομιζω οτι οσες μερες και νυχτες κι αν παρηλθαν εκεινου του εικοσιτετραωρου, οσος ιδρωτας κι αν χυθηκε, οσες λεξεις κι αν ειπωθηκαν, οσο μικρες κι αν ηταν οι διαρκειες κι οσο μεγαλες κι αν ηταν οι αποστασεις, για μενα ολα θα συναντιουνται σ' αυτο το εικοσιτετραωρο.
Αυτο το πρωτο εικοσιτετραωρο που υπαρχει σε καθε γνωριμια, που για τον αλλον εισαι καποιος αλλος, καποιος γοητευτικος ξενος, καποια πολλα -ή και οχι- υποσχομενη αγνωστη γη.
Και για ενα λογο ακομα: γιατι απ' ολα τα εικοσιτετραωρα της ζωης μου, αυτο θα μου θυμιζει πιο εντονα απ' ολα οτι
ζωη ειναι αυτο που συμβαινει ενοσω εσυ κανεις αλλα σχεδια.
Με την προσοχη μου στραμμενη σ' αυτο το εξεχουσας γοητειας διποδο, δεν ειδα αυτο που ερχοταν.

Nihil sub sole novum. Nihil sine magno labore.
Τιποτα καινουριο δεν υπαρχει κατω απο τον ηλιο.
Τιποτα χωρις μεγαλη προσπαθεια.

No comments: