Sunday, October 02, 2011

[Οχι Εγω]

Καταγραφη figment, νουμερο εικοσι, τιτλος: Οχι Εγω [ή αλλιως Λογια Αλλων].



500 days of Summer


Δεν πολυπροχωρανε αυτες οι μερες.Κι επειδη δεν μπορω καλα - καλα ουτε να συμβω, κατα συνεπεια δε μου καθεται ουτε λεξη.
Δε θα την πιεσω. Την κατασταση.
Τευχος 44, Καλειδοσκοπιο και αποσπασματα απο εκει αυτη τη φορα. Ισως και καμια ασημαντη λεκτικη συμπεριφορα απο μερους μου στο που και που.
Α ναι, και μουσικη.

ΤΑ ΜΠΛΟΥΖ.

"Νόοου πούσι μπλουζ"
Κοιταζω εδω και μηνες
την πραγματικοτητα στα ματια
και προσπαθω να μεινω σοβαρος
Παιζουμε το παιχνιδι που
οποιος γελασει πρωτος
χανει
και εχω χασει
ηδη δυο φορες.
Παυλος Πετρης

(Παρενθεση ναι.)
Εγω, λεει [ποιος λεει;], φοβαμαι τα υψη και εχω ακροφοβια. Αλλα εχω βουτηξει και στο κενο. For fun κι ετσι. Για να εχουμε κατι να θυμομαστε.
Ρε με γαμησες, το εχεις καταλαβει;
(Παρενθεση οχι.)


Η ΒΙΡΤΖΙΝΙΑ ΚΑΙ Η ΦΡΑΝΣΟΥΑΖ.

Virginia Woolf
Και ειπε η Βιρτζινια: Δεν μπορεις να βρεις γαληνη αποφευγοντας τη ζωη.



Francoise Sagan
Και της απαντησε η Φρανσουαζ: Φυσικα και πιστευω στο παθος. Σε τιποτε αλλο...


Η ΤΡΑΓΙΚΗ ΕΙΡΩΝΕΙΑ
Προτελευταιο αρθρο ΚΑΛΕΙΔΟΣΚΟΠΙΟΥ με θεμα ερωτικα σορτ στοριζ και το σαουντρακ τους.
Ας περασουμε παρακαλω στην τραγικη ειρωνεια αριθμο ενα: οι τιτλοι των σορτ στοριζ με σειρα εμφανισης.
1. Summer fuck
2. Κοπεγχαγη, Απριλιος 2011
3. Lacrimosa
4. Ανευ τιτλου
5. One night stand
6. Ενοχο σεξ
7. Ειμαι ρομαντικος, τι να κανουμε;
8. Sex marathon

Τιτλος της πουτανας της τραγικης ειρωνειας;
"Το καλοκαιρι μου σε τιτλους".

Ξερναω απο την υπερενταση ηδη. Αλλα επειδη η ζωη ειναι η μοναδικη στην παρτιδα αυτη που της επιτρεπεται να παιζει με πεντε ασους (κι εκει που νομιζεις οτι τα εχεις δει ολα, σου απανταει "δε νομιζω αγαπουλα"), ας περασουμε παρακαλω στην τραγικη ειρωνεια αριθμο δυο: αποσπασμα απο το σορτ στορι της Ιωαννας Γερακιδη, με τιτλο "Κοπεγχαγη, Απριλιος 2011".

"Με φιλαει με τοση δυναμη που νομιζω πως θα ματωσουν τα χειλια μου. (...) Πριν προλαβω να κλεισω την κουρτινα με τραβαει πανω του. Ακουγεται το
Ειναι σκοτεινα. Και φωτεινα. Ειμαστε ξαπλωμενοι. Κοιταζομαστε. Φιλι καυτο και δροσερο. Το τραγουδι τελειωνει."

Τιτλος αυτης της τραγικης ειρωνειας;
"Αυτο ειναι το δικο μου τραγουδι, κυρια Γερακιδη."


ΧΩΡΙΣ ΑΝΤΑΠΟΚΡΙΣΗ
Ειμαι κακια. Πολυ κακια. Και μισοτελειωμενη. Ειμαι μια παρορμηση που την καταπιεσαν οταν ηταν παιδι και τωρα που μεγαλωσε, κυκλοφορει και το παιζει παθος. Κι εβρισα πολυ αποψε για τα μετρα μου. Αλλα ποιος χεστηκε; Εδω εχω κλαψει πολυ για τα μετρα μου τους τελευταιους δυο μηνες και δε χεστηκε ουτε η μανα μου.
Δε θελω ρε να κλαφτω. Το παραπονο με παιρνει μονο για τα μισολογα και τα πηγαινελα.
Θυμος με πιανει που βρηκα ενα κοινο αναμεσα στο μετρό και τον ερωτα: και τα δυο υπολειτουργουν αν καποιοι σταθμοι ειναι χωρις ανταποκριση.
Δεν πειραζει ομως. Εχω το Μαρκες εγω να με παρηγορει και να μου δινει συμβουλες για τις θλιμμενες πουτανες της ζωής μου.
Μου ειπε ο παππους Γκαμπριελ "Κοίτα μην πεθάνεις χωρίς να δοκιμάσεις τι θαύμα είναι να γαμάς από έρωτα". Και γω θα φυλαξω σαν κορη οφθαλμου τη συμβουλη του
Cause I'm a ride or die,
whether you fail or fly.




Ναι; Ναι.
Κι αυτη τη φορα χωρις "ή και οχι".

No comments: