Sunday, March 17, 2013

[Καστωρ και Πολυδευκης]

Καταγραφη figment νουμερο εικοσι εννια, τιτλος «Καστωρ και Πολυδευκης» [ή αλλιως «Πανδωρα και Πλατων»]




Αυτο που θα αγαπω 
για παντα και μια μερα παραπανω, 
πιο πολυ απο το καθετι, 
χωρις πολλα - πολλα και λογοτεχνικοτητες, 
απροκαλυπτα και τσαμπουκαλικιδα, 
με ηλιο και βροχη, με καυσωνα και χιονι, 
γιατι ετσι γουσταρω και γιατι μπορω:
την αδερφη μου. 



Παμε μαεστρο.

[εδω παταμε για να ακουμε οσο διαβαζουμε]

Την αδερφη μου.
Που πολυ με θυμωνει και πολυ με νοιαζεται και πολυ με κρινει και πολυ με στηριζει και πολυ καλα κανει που ειναι εδω -τοσο διαφορετικη και τοσο αλλη,που φτανουμε να μοιαζουμε.

[κατακτητης]

Γιατι θα εχουμε παντα τα καλοκαιρια μας στη Χιο, μικρες, με τις τσιχλες με αρωμα μαστιχα, τα ωμα αμυγδαλα και τα πτι-μπερ. Θα εχουμε παντα την Αυλωνιά και την Αποθύκα με εκεινη [παντα πιο ψηλη] σκαρφαλωμενη σε καποιο βραχο γιατι ηταν παντα πιο ατακτη και γω στα ρηχα να πιπιλαω βοτσαλα γιατι παντα αγαπουσα τοσο το αλατι.


[πασας]

Κι οταν πια βαριοταν την ηλιοθεραπεια και εκνευριζοταν με εμενα που φοβομουν και δε σκαρφαλωνα εκει στα βραχια μαζι της, κατεβαινε μονο και μονο για να με ενοχλησει,να με τρομαξει και να μου κανει πλακα.


[πατουσακια]

Αυτη.
Που οταν ηταν μικρη και μισοτραγουδουσε μπροστα στη βιντεοκαμερα του πατερα μας, πεισμωνε μαζι μου που επεμενα να τραγουδαω μαζι της και της εκλεβα τη δοξα με τη λιγο καθαροτερη ομιλια μου.
Αυτη και μονο αυτη.
Εις τους αιωνας των αιωνων.
Η Κορινα.





υγ:Κι αν ηταν να 'ναι μια απο τις δυο μας ο Καστορας, ας ημουν εγω, για να μπορουσε εκεινη να αποκτησει την αθανασια του Πολυδευκη.

No comments: